Весільні сукні за традицією закривають дефіле. Багато років на Тижнях високої моди в Парижі ми бачили сукні нареченої, яка була чарівна, закохана, і образ її був зворушливим, жіночним, одним словом - традиційним. У 2010 році наречена може виглядати по різному - так, як вона цього захоче. Якщо вона прагне зануритися в традиційне свято, її вбрання буде, поза всяким сумнівом, з довгим шлейфом, фатою, пишною спідницею і мільйоном ніжним воланів. Для оригінальних наречених таке рішення не завжди підходить, і вони згодні на щось «з ряду геть» тільки щоб показати, що вони не бажають бути схожими на інших. Є й інша крайність - андрогінність весільного наряду, тяга до чоловічого вигляду, яким, мабуть, підкреслюється сила майбутньої дружини. Все це можливо в 2010 році, тому що кутюр'є пропонують широкий вибір суконь, як класичних так і не зовсім звичайних.
Традиційність
Elie Saab співає оду жіночності і чуттєвості. Її наречена оповита кілометрами тюлю, силует сукні своєю величністю нагадує про казкових принцес. Подібні наряди існують поза часом, малюючи для зачарованих весільним торжеством дівчат чарівну феєрію.
У Dior весільну сукню підпорядковано ідеї делікатного, лаконічного гламуру, і його наречена сексуальна, чуттєва, і теж небайдужа до традицій. Ансамбль з вузького прилеглого корсета і пишної спідниці сукні грає відразу на двох фронтах - з одного боку задоволено вимогу в класичному образі весільного наряду, а з іншого - наречена не закута в нього. У неї є можливість відчувати себе не в його лещатах, а грайливою і сексуального, в межах, які дозволить сучасне торжество.
Концептуальність
Jean-Paul Gaultier як завжди відзначився своїм оригінальним баченням звичних нарядів. Його моделі ніби не вважає необхідними відповідати весіллі, а призначені для того, щоб забавляти майстра, висловлюючи його невгамовну фантазію. Його наречена йде у весільній сукні babydoll, яке покликане створити помилковий образ хорошої дівчинки. Її обличчя і декольте закриває фата з білосніжним хутром, яка спускається до підлоги.
Ріккардо Лещата для Givenchy трохи пофантазувати на тему весілля, але, зробив це дуже тонко і делікатно, не порушуючи встановлених канонів. Жіночність, краса, чистота і дух сучасності - основні закони, відповідно до яких живе його сукню. Але все одно це плаття з подвійним змістом: з одного боку, білосніжний колір підкреслює традиційність весільного туалету, але жорсткий гострий силует спідниці тяжіє до рок-стилю.
Андрогінність
Деякі не сприймають класичних образів весілля як і весільних суконь. Їм набридли пишний поділ і численні незручні оборки. Вони наполягають на зручності, яке властиво брючного костюму більшою мірою, ніж сукні.
Giorgio Armani залишає консервативний білий колір, але встановлює нові канони - мінімалізм і комфорт, виражені в актуальних брюках 7 / 8, вписуються в урочистий антураж завдяки сяйву пайеток і блискіток лише костюма.
Ту ж довжину проголошує наймоднішою і Alexis Mabille, але наречена відмовляється як від сукні, так і від кольору. Вона ніби запозичила у свого чоловіка смокінг і вирішила залишитися в ньому на весіллі. Образу такий нареченої надається жіночність за допомогою мережив на брюках та повітряної фати.
Модні експерти стверджують, що з усіх розглянутих моделей у сукні Givenchy є всі шанси стати хітом весільного літа 2010 року. Воно здається універсальним, завдяки вмілому і дуже вдалому поєднанню класики і сучасності.
Женский журнал Интерлинкс